LångFredag

Igår var det skärTorsdag och jag jobbade 06:30 till 16:30 utan någon rast direkt. Det är så himla tungt på jobbet nu. Huvvaligen!
S
en blev det förfest här och utgång på Karls Källa! Men eftersom det kanske blir utgång ikväll också så åkte jag och Tomas hem tidigt!
Klev upp klockan 8 i morse. Har hunnit vaska golven och damma av mattorna!
Tycker jag är en bra sysselsättning Dagen efter =)

Men ja känner mig lite trött faktiskt måste jag säga.
Jag skulle vilja fara och träna en sväng idag men det är ju inte bra eftersom ja har alkohol kvar i blodet.
Jag har hört någon säga att det blir motsatt effekt av träningen om man har druckit!
Så ja får väl gå ut på en promenad eller så =)

Tomas står i köket. Diskar och lagar mat samtidigt.. det är inte illa pinkat av en man =)
Det blir ris och korvstroganoff idag.. kanske nå quorn till mig då =)

Puss

Kommentarer
Postat av: lillasyster

ring mig om du ser dehär före kvällen!:D

2007-04-06 @ 16:09:39
Postat av: Jonna

Oj,är han så dukig!! :) Hihi min utekväll blev då inte så låmg idag heller, män du vet, hahah ;P jag tycker ju synd du ej kom ut hem jag hade nog ändå inte hunni träffat dig så :/ Puss babe! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback