Helgen

Min helg har varit riktigt rolig måste jag säga..
Fredagen var helgens höjdpunkt!
Jag, Jonna och våra mödrar var på havsbadet och fröjdade.
Ronny Eriksson uppträdde först sen spelade The Boppers!

The Boppers har i alla år varit lite av mina favoriter. Jag är inte uppvuxen med att lyssna på Backstreet Boys och Spice Girls så värst mycket. Jag gillar gamla godingar som Jerry Williams och The Boppers =)

Så därför var jag ju tvungen att boka biljett på havsbadet när väl The Boppers spelade.
Jag missade tyvärr när Jerry Williams var där. Men han kommer säkert igen =)

Det serverades god mat, det var rätt så många ändå som man kände som var där, och med Jonna kan man aldrig ha tråkigt. Inte vad jag vet i alla fall ; )

image23

Mats Lagerwall, Jonna, Jag och Ingemar Wallén

På lördagen var det tänkt att jag skulle vara hos Frida. Äta god mat, dricka vin och sen gå ut på krogen. Men jag var helt slut så jag stannade hemma och såg film. Vi fick besök av några vänner så det var inte fy skam heller.

På söndagen var jag och Tomas på besök hos min bror. Viktor har blivit så stor nu.. riktigt rund och STARK!
Efter vi druckit kaffe och surrat lite där så åkte vi och tränade en stund och sen for vi hem och bastade en stund! =)
Kvällen avslutades med att vi storhandlade, köpte några filmer,  åkte hem såg på lite film och myste!



Kommentarer
Postat av: Jonna

wohoo, skojigt!! :) har ju läst denna ju.. ;P Updatera vet jag, hihi =) pusss..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback