....

Igår var det tjejkväll på stan.
Jag glömde helt av att kolla efter någon beutybox, men jag tog ett till hål i örat och fikade på Roasters.
Så det var ändå värt att åka in till stan igen på kvällen!

Klockan är nu 10:37 och jag börjar jobba 11:30. Måste börja ge mig iväg snart för att hinna köpa snus innan också.
Och jag har opackat inför imorgon :( Imorgon åker jag och Tomas ner till Övik och badar på paradisbadet och sover på hotellet Focus. För på Söndag ska jag vara Gulans (Emma) slutprovs modell. Eller vad man nu ska kalla det. Hon har gått make up artist och  har sitt slutprov på Söndag och ska sminka 3 modeller, varav en är jag! :)

Jag är väldans nyfiken faktiskt hur det kommer bli. Blir säkert jättebra!

Aja, ja tror ja måste kila nu. Det blåser som sjutton ute så det kommer ta ett tag att kämpa sig fram till jobbet..

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback