Z

Jag längtar tillbaka till Sandviken!! 
Kan inte släppa hur lätt, skön och behaglig helgen var. 
Kände mig så hemma och glad!! 
Jag hann inte dricka en latte på selmas. Så jag måste fan dit snart igen!!
Har så mycket att se fram emot vid nästa tripp ner!!



Annars händer det inte så mycket kul här hemma. Jobbar lite i augusti och har ångest över den fjuttiga lönen jag kommer att få i september! 
Jag ser dock fram emot att börja om med mina promenader, intervaller och löpning. Har köpt mig en så snygg långärmad träningströja från sportamore. 


Köpte även ett par brallor från Nike. Det stod Just do it på benet. 
Men jag är ju gör fan för kort. Stod bara Just do. Suck

Kommentarer
Postat av: Josefina

Shit vad snygg topp! 😍😊

2015-08-14 @ 07:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback