Gruvar mig

Imorgon ska jag duscha håret första gången sen jag slängde i toningen och jag undrar hur färgen blir. 
Blaskig direkt? Eller blir den rosa?
Eller håller den sig stark ett tag? 
Är grymt sugen att slänga i en blå toning efter detta. Så vi får se hur eller hur länge jag trivs med färgen allt eftersom den bleknar. 


Jag gillar lila och jag trivs med färgglatt hår. Men när det blir såhär mycket färg så blir man lätt sugen på att prova fler andra färger. 

Jag trivdes som blond men gillade inte längderna som fortfarande var gula/orangea. 
Men allra bäst och helst är jag ju svarthårig. Det är den färgen som jag tror passar mig bäst också. För jag har mest och nästan jämt färgat svart hår i snart 15 år. 
Några episoder men lite slingor eller provat på andra färger. Men faller alltid tillbaka till att svart är snyggast!!


På bröllopsresan hade jag lååååångt svart hår. Så ska jag ha igen en dag.
Men inte än. 


Visste ni att jag har haft så sjuuuukt tunnt och lite hår?
När jag bodde i Sandviken hade jag såhär (bilden är tagen i min lägenhet i Sandviken -06) tunnt hår. 

Jag har ätit silica i fleeeera år och det har funkat för mig. Plus att jag började äta kyckling -06 (vegetarian, åt bara fisk i köttväg) och jag fick i mig mycket mer protein. Så mitt hår blev bättre. 
Jag är fortfarande vegetarian (jag vet att det kallas nått annat men jag vet inte vad) men äter inte rött kött. Bara fisk eller fågel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback