bökar

Alltså denna bebis!
Hur ska detta bli den sista tiden?
Jag vaknar på natten och känner det hela dagarna. Antingen sparkar han neråt, eller så känns det som att han försöker fixera sig.
Kanske det börjar bli trångt och han protesterar.
Otto sparkade aldrig på kissblåsan eller på revbenen så att det gjorde ont, men däremot så kunde han bestämt protestera och skjuta ut ryggen eller rumpan så att det klart och tydligt flyttade hela magen.
Det är det enda som jag kommer ihåg att han gjorde som gjorde ont.
Det hände när jag ansträngde mig för mycket tex.
Men denna bebis! OH lord! Han bökar och protesterar mest hela tiden.
Jag ska inte klaga men det är hela skillnaden att tidigare haft en bebis som bara varit lugn, till att nu ha en bebis som är precis tvärt om.
Kommer bli spännande att se om han kanske är mer livlig än storebror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback