Han har kräkits

Idag efter Ottos eftermiddagsvila så hittade jag honom helt nedspydd på golvet framför tvn.
(vi lägger honom framför tvn på dagen så somnar han själv där)
Jag tror att han inte riktigt tål den nya gröten som vi köpt åt honom. Äplle och päron gröt från 6månader..
Jag vet att han inte tycker den är god, samt att han har spytt 2gånger tidigare efter att han fått den.
I förmiddags blandade jag 50/50 den och vanlig gröt.. det var inte alls så gott men han åt bra.
Är det någon som känner igen detta?
Han är pigg och glad och verkar inte alls missnöjd, så jag tror verkligen inte att han är sjuk.
Han fick såklart bada efter spykalaset och han plaskade på fint och var rackarns nöjd.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Signe spydde nå kopiöst av äppelgröten

2013-01-05 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback