ÄT!!!!

Idag har Otto bara ätit: ersättning kl 5, ca en matsked burkmat vid kl 11, en yoghurt kl 14 och ersättning kl 19:30.
Alla övriga mål har han ratat totalt!
Det är dock mer än vad han äter vissa dagar.

Jag blir så himla ledsen och frustrerad då jag inte får ge honom mat.
Idag var han klantig och föll och slog sig flera gånger. Han brukar sällan ramla och slå sig. Och nästan aldrig börjat han gråta och blir ledsen.
Men har man ingen energi, ork eller kraft så är det ju klart att man inte blir sig lik.
Jag får tips och råd av vänner men jag tror fan att jag provat ALLT!!
BVC ska ringa upp mig så förhoppningsvis säger hon nånting som lugnar mig


Kommentarer
Postat av: Bea

Stackars lille Otto och stackars er föräldrar! Hade BVC nå tips? Önskar ja hade några tips men förstår ju du testat totalt allt! Kram <3

Svar: ja vi har provat allt. Var på BVC idag och han har gått upp 70gram på 2 veckor.. så det är ju bra.. sist vi var där så hade han gått upp 30gram på 3 veckor... Men hon skulle rådgöra med barnläkaren imorgon och ringa mig.. sen ska vi väga honom nästa vecka igen.
PEAKEN

2013-04-05 @ 21:14:50
Postat av: Ab

Vårat matvrak till flicka hade en period där hon matvägrade, då fick hon sitta på bordet, eller en vanlig stol. Titta på babblarna på youtube för att distraheras..

2013-04-06 @ 08:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback