tisdag 25te

Inte löning för mig.. men imorgon rullar föräldrapenningen in! Gruvar mig lite då jag inte riktigt vet om jag tagit ut för mycket/många dagar.. Vill inte få ut över 10papp.. Dagen har spenderats med Elina, Mathilda och Nathalie på stan. Försökte hitta en baddräkt till mig.. men det gick då käpprätt.... Som tur är så fick jag en av svärmor som passa jättebra! Snygg var det också! När jag åkte hem från stan så kom Jenny och Lova (1år) förbi.. Pappa kom också förbi oanmäld. Perfekt till kaffet! :) Lova spexade lite och klappade händer. Då plötsligt så kom det mest underbara ljudet jag någonsin hört Otto skrattade hjärtligt, HÖGT och LÄNGE! Lova måste ha varit fruktansvärt rolig! Det var fantastiskt att höra/se honom så himla glad! Vår lilla skrutt är för det mesta glad.. med en smilgrop på kinden. Men detta var första gången som vi fick höra honom skratta LÄNGE. Tidigare har han bara kuttrat små skratt. Ooh det här gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: Lillsis

moster vill höra :)

2012-09-25 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback