inspiration på styleroom

Hittade MASSOR med inspiration här om kvällen då jag kikade runt på styleroom med mobilen.
 
Lite i den här stilen skulle jag önska att mitt kök kommer bli!
 
 
 
Den här sista köksbilden inspirerar mig mest!
Vill nog ha svart tapet till vänster i köket!
Vi ska inte flytta diskhon, den och fläkten kommer sitta till vänster i köket (som det gör redan nu)
Men vi kommer nog rama in köket så som på bilden med en "utstickare"
 
Jag vill ha överskåp som på första bilden, underskåp/luckor som på andra bilden. Och "mörkret" i sista bilden
 
Svårt att förklara då jag bara har bilden i huvudet! Men jag hoppas att vi kanske tar tag i köket nästa år!
Mest troligt INTE.. Men jag hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Men så typiskt! Vad heter den du hade? Ni har ju verkligen ett kök som skulle passa med köksö som på sista bilden :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback