Fördelar

Efter en toppendag med läkarbesök för mig angående min tredje bröstvårta som ska tas bort, fika och surr med Jenny W och Amanda. Följt av föräldraträff på Cederkliniken med massor massor mammor och barn så är jag nu hemma med en mycket nöjd Otto. Jag hade tänkt att det är matdax för honom. Men han ligger nöjd i babysittern och kollar på tv.
Jag är faktiskt lite avundsjuk på de mammor som kan amma. Det är så enkelt och mysigt att amma.
Men det är fördelar med att ge ersättning också. Jag får försöka tänka så istället.
Jag kan klä mig i mina gamla kläder. Äta vad jag vill och framförallt. Han tar flaskan och är NÖJD :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med dig Sofia, huvudsaken är att barnet är nöjt! Trist att det aldrig kom igång när du gärna ville det, men som du säger; det finns många fördelar med flaska också :)

Kul att ses, Kram!

2012-09-06 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback