dagens "möte"

Som sagt, en tjej ringde till mig och bjöd mig till hennes "kontor/salong" för att prata lite angående att hon skulle kunna ha jobb åt mig...
Hon hade varit och tatuerat sig hos Robert och då frågat vad jag jobbade mig.
Han sa att jag var uska men att jag borde göra nånting med mitt sminkintresse. Hon fick mitt nummer och ringde mig i måndags.
Idag kl 10 var jag där och det visade sig vara Mary Kay konsult som hon ville tipsa mig om.(vilket hon själv var)
Jag fick prova produkter och prata med henne i 2 timmar. Det var riktigt trevligt och jag anmälde mig till en klass på söndag.. Vet inte riktigt vad det innebär..
Men jag ska tänka igenom det hela..
Grejjen med mitt sminkintresse är med att få sminka folk och arbeta med smink.. inte sälja in bra produkter till människor.
Jag förstår att många säljer mary kay och tjänar bra pengar på det... Men det är ju inte mitt intresse.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Samuelsson

Jag ska oxå dit på söndag för att läraktig mer, men jag är inte intresserad av att sälja, vill mest ha sminktips. Du kanske få bli frilansande makeup artist? :)

Svar: Ja, jag tror att jag skulle tycka det var roligare än att sälja produkter.
PEAKEN

2012-09-14 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback