lyckligt lottad

Måste ju faktiskt säga att jag känner mig riktigt lyckligt lottad!
Inte bara att jag har en underbar son, utan att jag faktiskt inte har sovit såhär länge på morgonen som jag gör nästan varje morgon nu när jag har barn.
Jag har jobbat i vården och varit van att börja kl 06:30 eller 07:00 (då jag jobbat dagtid)
Nu när jag har Otto så sover vi oftast till 9-10.
Alla som har sagt: Säg hejdå till sömnen när vi fick barn. De kan få ta tillbaka det de sagt. För vi sover så himla länge på morgonen.

Han äter en gång på natten, resten av natten så snarkar vi ikapp!

 
 

 


Kommentarer
Postat av: lisa

Men vilken sötfis jag hittade i postlådan idag! :)

2012-10-23 @ 15:42:46
Postat av: Bea

Så var Signe me förr men nu är de som att världens sötaste väckarklocka ringer kl 7, men man är ändå aldrig lika trött när man vaknar av hennes "prat" som om en klocka ringer ;-)

2012-10-23 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback