Sova på soffan

Igår kväll var det Robban som sövde Otto.
Oftast är det så. Men det går mycket lättare för mig så ibland tar jag hand om sövningen. Vill inte att Otto ska göra skillnad på mamma och pappa. Men det verkar vara oundvikligt. Men det ska inte bli ännu kämpigare för Robert. Så därför fortsätter vi med denna rutin.
Inatt när Otto vaknade hungrig så märkte jag att vi låg ensam i sängen. Robban sov på soffan.
Vi brukar göra så att jag kliver upp och gör maten medan Robert ger Otto nappen. Eftersom jag lämnade Otto själv inatt när jag gjorde maten så hann han bli ledsen. Men somnade direkt efter han käkat.
Han vaknade dock 04:30 (????) och jag fick knoga i h ge honom nappen en timme innan han somnade om för en kort stund. Så höll vi på till 8:30.

Inatt sover JAG på soffan. Förhoppningsvis får jag sova längre på morgonsidan, denna natt.


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Hoppas du fick en skönt sömn på soffan, för det var du värd efter en sådan jobbig natt! Hoppas ni haft det bra på resan och att du lägger upp lite bilder på bloggen från den! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback