sömn..... igen

Kvällarna är lättare här hemma nu.
Otto somnar vid 21 och käkar en gång på natten nån gång mellan 03-05.. Sen vaknar han vid 8-9..
På dagarna brukar jag kunna lägga honom i vagnen då jag ser att han gnuggar ögonen och visar att han börjar bli trött.. Om jag har varit borta hos någon så kan jag bara hålla i honm/vagga så somnar han och då kan jag lägga honom varsom helst så sover han en stund.
Oftast tar han bara powernaps på dagen och en längre vila på eftermiddagen..
Idag har jag lagt honom i hans säng i sitt rum nu när jag lagar middag.
Tanken är att när vi kommer hem från utlandet så ska han få börja med smakportioner samt börja sova ute i vagnen på dagarna, och i sin säng på natten..
Det är tanken.. om det nu funkar är ju en annan femma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback