Besvikelse

Åååh, jag blir så missnöjd när jag kommer hem från ett träningspass som INTE varit kul.
Ikväll for jag och Marika till korpen och körde styrkemix.
Step delen var AStråkigt och styrke delen gav mig inget då det var hemskt mycket situps. Vilket jag inte ska köra, pga kejsarsnittet.
Det enda roliga var delen då vi verkligen skulle höja pulsen.
Det var enda delen där jag gav allt.
Så tyvärr så är jag rätt missnöjd nu.
Men träningsvärken från gårdagens träning finns då där :) nu blir det vila en dag.
På söndag kör jag bodypump igen

Nu har jag 4kg kvar till inskrivningsvikten.
Gode mycke mer kvar att droppa tills jag är nöjd


Kommentarer
Postat av: Lillsis

Du är så fin :)

2012-11-03 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback