sparken

Igår fick jag mig en ordentlig boxning av lillen i magen.
Satt och drack kaffe, hade mjälthugg/håll så jag höll som vanigt handen nedanför revbensbågen..
Ni vet när man är trött och sträcker på sig..
Bäbis gjorde precis så..  en fot eller hand som drogs en bit längst magen. Sen började det sprattla längst ner i magen. Tror att han sprattlade med benen och sträckte upp armarna.. :)
Den kändes så himla tydligt.
Skulle jag inte haft handen ivägen så skulle det säkert ha synts jättetydligt också!
Nu börjar det vara lite kraft i krabaten!
Vikten ligger ju nu kring 1kg.. kanske strax över! :) Om jag ska tro på mina appar ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh så mysigt! Brukar se när den rör sej när jag ligger ner eller sitter i soffan. magen lixom bubblar upp där.. :P



sv: Ja men dden vagnen verkar grymt bra! färg vill jag inte riktigt avslöja än då man fattar direkt vilket kön det blir! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback