hmmm

Har precis pratat med barnmorskan på Cederkliniken.
Igår eftermiddag och hela kvällen hade jag ett tryck mot halsen..
Det kändes som att "det står mig upp i halsen".. Inte illamående eller andnöd..
Men obehag. Som att något satt fast eller som ett konstigt tryck på en punkt.
Ringde min vän och ssk Jonna som sa att kanske det kan vara halsbränna.
Jag har aldrig haft halsbränna så jag tänkte att jamen nog är det ju halsbränna.. det kanske är en brännande känsla
Jag har bara samarin hemma så jag provade det.. men det gick aldrig över..
Så jag somnade med den där obehagliga känslan.
Nu på morgonen mår jag bra..
Förklarade detta för Barnmorskan Gerd, som inte alls kunde förstå vad det skulle vara eler bero på..
Så hon skulle nämna det för läkaren och se om de kanske hade något klokt svar..
Det obehagliga är när jag ligger ner på sidan så känns det som att brösten trycker upp mot halsen..
Så jag försökte ligga på rygg och somna inatt.. Det är inte så jevla lätt det heller då jag får så ont i ryggen/svanken då...
Ja visst är det inte bara ett att vara gravid..
Tog även upp med BM att jag har och haft mjälthugg/håll i vänster sida (under revbenen) i flera veckor..
Men det är som jag förstod, typ växt värk..
Magen töjs ju ut fort nu..
Inget att göra åt det..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det där är halsbränna! Det är inte alltid det "bränns" så att säga, utan bara att det är ett tryck. Jag har det jätte ofta. Det man kan ta är flytande Gaviscon. Det är helt ok attv äta när masnh är gravid. Men kolla med din marsmorska eller apoteket vad dem tycker. Jag har haft det såhär länge nu och jag äter det dagligen, oftast!



:)

Postat av: Elin

Halloj!

Allt sleek smink köper jag på sleekmakeup.com.

Det är från england det shippas så man slipper tull och moms. Är lika smidigt att beställa där som från nån svensk sida. Har inte sett nån svensk sida som säljer Sleek utan det är nog bara på sleekmakeup.com det finns.

Det är grymt smink!! Super bra pigment och härliga färger :) Deras eye dust är lovely!!

2012-03-07 @ 11:50:40
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback