GLAD

Idag har Linn från Arjeplog varit i stan med Sanna och Therese..
Jag fick så fina komplimanger om magen av dem. Det glädjer mig så otroligt.
Jag har sagt/skrivit det förr.. Men jag tog jevligt och TAR väldigt illa vid då vissa människor säger att det knappt syns att jag är gravid.
Min mage har den senaste 1-2 veckorna vuxit jättefort och nu kan nog ingen säga att det INTE syns längre.
Det glädjer mig verkligen då jag får höra att magen blivit stor och att jag har så fin gravidmage.
Jag har väldigt HÖG mage, inte den där vanliga putmagen..

Kommentarer
Postat av: Lillsis

det syntes förr men nu har magen växt jättefort ja, OCH det är jättefint älskade syster!!

2012-03-06 @ 18:09:07
Postat av: Lillsis

vuxit, hehe

2012-03-06 @ 18:09:59
Postat av: Josefine

du har jättefin mage..längtar tills min blor sådär rund o fin :)

Postat av: Anonym

Du har ju en jättefin mage!:) jag fick senast höra för någon dag sedan att "men du kan ju inte vara långt gången, det syns ju knappt" inte kul! Det var av ett butiksbiträde! Så jag känner igen mig i vad du skriver.

2012-03-06 @ 19:05:17
URL: http://Mymind-Elina.blogspot.com
Postat av: Jenny

Oftast brukar man som gravid uppleva sig större än vad man egentligen är. Jag tog min första magbild vecka 16+0 o då tyckte jag det syntes ordentligt, nu när jag tittar tillbaka så ser jag bara lite lätt svullen ut. Men trots det så tycker jag du haft gravidmage ett bra tag(i positiv bemärkelse!) :-)

2012-03-06 @ 19:59:37
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback