Torsdag 14juni

Här går det undan med målningen..
Framsidan är klar. Förutom bron då.. där ska Robert på nått sätt upp på stegen och måla.
Vilket jag INTE vill se. För FAN om han ramlar..
Britt är i alla fall här och hjälper till med målningen.. Så nu är snart garageväggen på baksidan vitmålad ett varv.
Jag försökte hjälpa till men eftersom jag inte har nån känsel i händera + när jag "tar i" så värker det så mycket, ja då är det inte så lätt att föra en pensel upp och ner.
Blir fort på dåligt humör också pga värken.. Så jag gör nog mest nytta inomhus.
Idag blev en konstig dag.. Är verkligen supertrött nu eftersom jag varit vaken och igång sen cirka 06 idag.
Kroppen pallar verkligen inte en hel dag med aktiviteter.

Känner mig lite besviken att jag inte är öppen nå och att tappen är "omogen" än.
Men jag håller tummarna att det säger pang bom så är jag redo för förlossning ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

Med risk för att tråka ut dig.. Så är det ju ändå tio dagar till bf, och det är plus minus. Så allt kan hända!! Men skönt att kolla upp på sus om ni är orolig! :) Plötsligt händer det ;) puss o kram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback