specmödra

Imorse blev det ett besök på specmödra.
Lillasyster fick följa.
Jag trodde att vattnet hade börjat sippra och slemproppen släppte på riktigt..
Väl på specmödra fick jag träffa bm Gudrun som var helt toppen.
Hon konstaterade att vattnet inte hade gått..
Fick ta en ctg kurva som visade att jag hade sammandragningar/förvärkar något oregelbundet med allt mellan 1 och en halv minut till till 3 och en halv minut emellan..
No shit! Fy tusan så jäkla oskönt.
BM sa att jag skulle hem och vila. Äta energirikt och känner jag att det är ohållbart så ska jag ringa förlossningen..
Vi fick lämna specmödra ca 11 och sedan dess har jag haft oregelbundna värkar.
Jag och lillasyster for till vår bror och firade vår brorson som fyller 6 år idag.
Där klockade jag värkarna och hade cirka 4-6 minuter mellan..

Ohållbart är det inte.. mellan värkarna är jag ju som vanligt.. Men det är jobbigt när de väl gör ont..
Så nu har jag tagit alvedon, duschat och ska lägga mig och vila.. klockar värkarna som är 4-5 minuter mellan..

Kommentarer
Postat av: malin

wiiie nu är det inte långt borta älskade du:)

Postat av: Frida

Heja, heja!!

2012-06-27 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback