sista fixet

HOPPAS!!

Min nästa strategi (för att få igång förlossning) är att göra ALLTING klart inför bebis!
Det mesta och viktigaste ÄR klart men vissa grejjer har jag "kvar"
Jag har provat ALLT. Alla färdknäppar, ta på fintrosorna (då ska tydligen vattnet gå). Klä upp mig i finaste klänningen (samma där)
Arbeta med tunga lyft och arbetsuppgifter som är ansträngande.
Eftersom ingenting har bitit på mig så ska jag nu försöka att göra mig klar kroppsligt.. Ska klippa naglarna, ta bort nagellack, raka benen skrubba och smörja in hela donnan...
DÅ kanske jag är redo för förlossning!! ;)
Man kan ju hoppas i alla fall..
Har i varje fall kommit så långt att jag tvättat upp ALLT som låg i tvättstugan och ska nu försöka mig på fötterna. Bort med nagellacket och försöka klippa naglarna..

Kommentarer
Postat av: Elaine

Åhå spännande, det kanske bär av inatt nu :)

2012-06-24 @ 19:04:57
Postat av: Bea

Ja hade jätte långa naglar å knallrosa nagellack då ja åkte in :-P

2012-06-24 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback