ringde förlossningen

Pratade med Jenny i telefon och under de 9minuterna så fick jag 2 värkar. Hon sa att: Nu ringer du till förlossningen och berättar hur det är.
Så det gjorde jag.
Fick prata med en Kajsa som direkt märkte att jag hade en värk.
Hon läste om mig samtidigt och jag berättade hur dagen sett ut.
Hon tyckte att det lät som att det kickat igång men att värkarna var så korta så jag skulle vänta ett tag. Vila och äta nånting.
Jag hade gjort allt rätt annars. Fick 2 värkar under vårt samtal.
Robert slutar jobba kl 16 så jag tänker vänta tills dess i alla fall.
Men hon sa att jag skulle höra av mig innan vi åker in... Förhoppningsvis så ska inte värkarna stanna av.
Hoppas hoppas det är på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback