Måndag morgon!

Börjar dagen med att bli uppringd av psyk.
Det var en månad sen jag mådde dåligt och fick gå och prata med en kvinna där.
Redan då hade jag börjat må bättre så jag sa det att jag kände att med tätare kontroller hos BM och inboka besök för förlossningsrädslan så trodde jag att jag skulle må mkt bättre... och det har jag ju gjort!
Så nu går vi vidare och mår bara finfint!! :)
20 dagar kvar till BF.
Vi är bjudna på 2 fester när BF och vi har tackat nej till båda.
Dels för att vi hoppas på att jag ska föda före BF.. jag hoppas verkligen det!!!! (kommer säkert gå över som alla anadra)
Sen har jag ingen ork och så mkt värk.. så jag tror inte att det är nån hit att gå på fest heller!
Har fötterna som sväller och händerna som domnar, samt att nu har jag ofta sammandragningar..
Så jag ligger mest ner för att må bäst.
Sover säkert cirka 14 timmar per dygn. Jag orkar helt enkelt inte

Kommentarer
Postat av: Lillsis

snart snart snart :):)

2012-06-04 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback