måndag 18nde juni

Har hela helgen försökt teckna gravidförsäkring men har bara fått felmeddelande. Så imorse ringde jag till försäkringsbolaget och sa att jag är ganska sent ute eftersom jag är beräknad föda denna vecka, så hon skickade ansökan per mail till mig så jag kan skriva ut den själv och skicka in idag. Annars skulle hon postat pappret åt mig..
Så nu har vi snart en gravidörsäkring ifall nånting skulle hända! Vore ju förbannat dumt att inte ha tecknat ifall det faktiskt händer nånting!

Tackar min vän Sara som påminde mig!

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja herregud. Nu är det fasiken nära!:D det är sååå spännande! Jag har också tänkt teckna gravidförsäkring men aldrig fått tummen ur och fått gjort det. Kanske man ska göra då. Vilken tecknade ni? Vilket bolag?

Svar: Ja, ifall nånting händer så känns det ju jättedumt att INTE bebis har någon försäkring...Jag kikade runt och valde till slut Skandia. Barn på gång.. Inte den som är gratis.. den som hade lite mer att erbjuda! :)
PEAKEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback