inspo

Hittade dessa bilder på styleroom.se och det är ungefär såhär jag tänker mig vårt kök. Fast ändå helt annorlunda. Vita underskåp/lådor/luckor, svart bänkskiva. Arbetsyta på väggen med fönster, samt även SMEG kyl och frys på den väggen. Sedan häll, fläkt, vatten, mikro och ugn på den långa väggen. Utan överskåp. Sedan vet jag inte hur jag vill att väggarna ska se ut. Men jag känner ändå igen stilen då jag ser dessa bilder. Det går även att göra en arbetsyta/ö mitt emot långväggen. En arbetsyta som går ut från väggen, mellan de två fönster vi har där.
 
 
Kanske bara är jag som förstår hur jag menar..
Men jag har i alla fall försökt få ner mina tankar i text :)
 
 
En del av köket som det är nu.. Väggen rakt fram är den sida där jag vill ha arbetsyta och kyl och frys.
Till vänster om det är långväggen där kranen sitter samt hällen o fläkten är nu. Dit ska även mikro och ugn sitta 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

SNYGGT!! ...och hushållsassistenten är ju bara för SÖT:)

Svar: Ja, jag måste skaffa oss en sån. Kanske kan önska mig i födelsedagspresent :P
PEAKEN

2012-06-26 @ 13:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback