gräsklipparn

Robert målar sista varvet på den sista väggen nu. Sen är hela huset färdigmålat med vitt..
Då återstår bara det svarta! Det blir goode grannt! :)
 
Jag, ja, jag vaknade med ont i magen och blev jätteglad och tänkte att det kanske blir en midsommarbebis. 
Men när jag steg upp så gick värken över.
Så jag tänkte att jag ska försöka nått nytt.. Efter frukost så drog jag fam gräsklipparn, som jag ar undvikit fram tills nu.. Så jag har klippt gräsmattan och LORD så tungt det gick.
Har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Det droppar rent under brösten haha!
Ryggen har tagit lite stryk, men jag ska ta det lugnt nu tills vi ska till familjen Sjöström och fira midsommar.
Måste erkänna att magen var kraftigt ivägen vid gräsklippningen också.. så jag har fått blåmärken på magen av att jag kört in handtaget i magen! aj aj inte bra. 
 
 
 
 
Vilken tur att bebis ligger skyddad i sitt bo och slipper ta skada! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback