glädjande besked

Imorse var vi på v38 kontroll hos bm.
Vår sista kontroll med bästa AnnCharlott på cederkliniken.
Sen går hon på semester.. och under hennes semester så hinner vi få vår lilla bebis!

Hon berättade att läkaren hade skrivit i journalen att min tapp inte alls var helt omogen.
Den var öppen och bebis har trängt ner.
Bebis har trängt ner 2cm och jag är inte helt sluten!
Nånting har hänt!! Fy tusan så glad jag blev!!!!

Ville bara uppdatera det.
Nu ska här drickas kaffe med Britt som fyller år idag!!!

Kommentarer
Postat av: malin

men ååh så roligt!!!:)förresten,hade ni nått av kläderna?kramis

Postat av: Bea

Så himla roligt:-) :-)

Svar: Jaa, jag är så glad!
PEAKEN

2012-06-16 @ 07:12:13
Postat av: Sofia

Jag drömde inatt.. så läskigt. Att jag kom och överraska dig och du blev så glad att du födde där och då.. haha!

Svar: hahaha synd att det inte var en sanndröm
PEAKEN

2012-06-18 @ 11:06:26
URL: http://littleword.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback