dan före dan före dan före dan

Visst blev det rätt?
3 dagar kvar til beräknad födsel.
Min vän Malin tror att det är idag som det blir förlossning.
Men som det känns nu så tror jag tyvärr att hon har fel.
 
Lilleman som vanligtvis är väldigt lugn av sig, har både igår em/kväll och idag varit riktigt i gasen.
Kanske ett tecken?? ;) hehe, åååh vad jag längtar!!
 
Vanligtvis så brukar det vara hemskt lugnt där inne förutom några sparkar/hälar som kickar lite då och då under dagen. Har nämligen sammandragningar i princip hela dagarna..
Såfort jag gör nånting så blir magen stenhård. Så lillen har väl vant sig vid att bara ligga och jäsa.. som mamma gör i soffan om dagarna ;)
Det verkar bli en lugn bebis ifall vi ska tolka honom från hur han beter sig nu iaf! :)
Vi får se!
 
Har kokat upp 1 liter hallonbladste nu som jag ska dricka under dagen.
Blir nog godare ju längre det får stå och dra! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

men det är många timmar kvar av dygnet;) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback