dagen D

Dagen då bebis är beräknad är här och jag känner ingenting.
Men jag tänker att inom 3 veckor så är han HÄR med oss!!
Vilken fantastiskt upplyftande tanke!!
Robert pratar med honom varje dag och försöker berätta att han måste komma snart!
Veckan som kommer nu, då har bebis 2 kusiner + farfar som fyller år.. så det skulle inte förvåna oss om han vill födas på någon av de dagarna.. bara för att vi helst vill undvika det!
 
En tant på jobbet (hon lever inte idag) sa till mig i början av graviditeten att jag skulle få en pojke kring midsommar. Sedan några veckor senare så sa hon att han skulle komma i juli.. att jag skulle gå över tiden.
Hon hade rätt med att det är en pojke och att vi faktiskt blev beräknade till midsommar...
Så få se om hon kanske har rätt ändå om han kommer i juli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback