BM besök igen

På morgonen har jag varit till cederkliniken och lämnat ett urinprov.
Eftersom mitt blodtryck stigit så ville bm att jag tog ett urinprov.
När jag väl var på cederkliniken så frågade jag om jag kunde få ett ord med bm och det fick jag.. 45minuter blev jag där.

Jag berättade för bm att läkaren på specmödra hade sagt att om mitt SF mått skulle fortsätta stiga och jag blir orolig för att det växer en jättebebis i mig så var jag välkommen att boka tid och mäta samt kanske även mäta mitt bäcken.
Och detta har oroat mig lite efter gårdagen då mitt SF mått var större fastän bebis har sjunkit ner mer o så.

BM bekräftade min oro och ringde specmödra och berättade för dem där hur allting låg till. Alla värden osv är normala och så men för att min oro så fick jag komma och ska träffa dr Åke på fredag kl 13.
Vilket känns jätteskönt.
BM sa även att hon inte tyckte det kändes bra om jag får gå över tiden nå mycket länge.


Sedan frågade hon även hur jag mått efter hinnsvepningen igår.
Jag har sovit jättedåligt och hade hemskt mycket ilningar, så nog har jag känt mer nog.
BM frågade då om jag ville att hon gjorde en undersökning och kollade om det hänt nånting från gårdagen. Självklart ville jag det.
Och det hade det.
Tappen var så gott som utplånad, bara en liten kant kvar.
Och igår fick hon bara in 1 finger. idag rymdes det 2st.. så nu händer det grejjer!!


Mitt urinprov var det inget fel på så det känns ju bra. Ingen havandeskapsförgiftning här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback