vilket klipp

Loggade in på kicks.se (livsfarlig sida)... har handlat där så mycket så jag blivit guld medlem.
Aja, man måste ju få lägga pengar på sitt intresse.
Hade bestämt mig för att jag var tvungen beställa ögonbryns penna samt ny makeup remover.
Lancome har verkligen den bästa sminkborttagnings produkten. Och MAC har enligt mig
den bästa ögonbrynspennan..
Lancomeprodukten är dyr och kostar 370 kr samt MAC pennan går på 170kr.
Har fått hem kuponger så jag bestämde mig för att utnyttja en kupong på 20% på valfri makeupprodukt..
Fick 74kr i rabatt. Perfekt tänkte jag.. Allt som allt skulle det kosta 540kr - rabatten alltså 466kr..
Då kom jag på att jag har ju faktiskt ett presentkort i plånboken..
På det fanns det 365kr så jag drog av 300kr.. sparade alltså 65kr på kortet..
Så istället för att betala 540kr så betalade jag nu 166kr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback