UL nr 2

Man kanske inte ska säga allting som händer i ens liv..
Men jag är som en öppen bok.
Kan inte ljuga eller hålla mina egna hemligheter.
Idag pratade jag med barnmorskan och bokade en tid för att ses.
Efter UL ska man kontakta bm för att träffas igen.
Berättade även för henne att vi inte fick veta kön på UL och att vi så hemskt gärna vill veta.
Så vi ska nog ner till Umeå på Norrlandskliniken och kolla upp säkert..
Då tipsade hon mig om att ringa en i luleå istället..
Jag fick numret, ringde dit och vips hade jag en tid för ultra ljud den 2 februari!
Åååh så jevla kul att få träffa bebis igen och kanske den här gången få veta könet.
Det är en vanlig ultraljudsundersökning så risken finns ju att vi inte kommer få veta den här gången heller..
Men det kostar som ett vanigt läkarbesök istället för 800-900 kr som det kostar i Umeå!
It's worth a try!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man jag tror jag svimmar!!! Nu blir det spännande IGEN!!!!

2012-01-19 @ 17:20:17
Postat av: malin

va spännande!håller tummarna för att bäbis vill "visa" upp sig lite:)

Postat av: jonna

Ja ni vill ju verkligen veta så det blir spännande ;) dagen efter vi får se våran för Första gången! ;) Hur jobb till veckan? PuSs!

2012-01-20 @ 20:00:58
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback