KAP

Traskade in till stan efter jobbet idag för att äta lunch med Marika.
Vi svängde in till den "nya" affären ilike som ligger bredvid kicks.. Där inne hade de 50% på alla barn/baby saker.
Mitt framför mina ögon låg den..
Åkpåsen som jag tidigare tittat på.. Fast på Elodi Details hemsida..
999:- fast 50%. Kvinnan i affären märkte nog direkt att detta var något som jag var sugen på, så hon skyndade sig att berätta att det var sista åkpåsen och att jag kunde få den för 75%.
Självklart slog jag till.. 250spänn för denna skönhet!!!
Robert kommer älska den!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vilket klipp! :D Hoppas du fick dig lite sömn iaf, jag slocknade tillslut efter lite Twilight :P

Postat av: jonna

Härligt :)



Ps kunde ej kommentera spenaten, men ett. Nästan så jag börja må riktigt illa!!



Puss :)

2012-01-28 @ 00:09:41
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Sofia

GUUUUD vad snygg, samt vilket kap! :)

2012-01-28 @ 11:04:34
URL: http://littleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback