jag och sängen

har varit det enda tänkbara idag..
Mårså himla dåligt..
Har migrän, ont i magen och är illamående..
Har inte kunnat göra någon lunch idag eftersom jag inte tagit mig ur sängen.
Som tur är så åt jag frukost imorse kl 10.. så något hade jag fått i mig fram tills nyss.
Magen krampade och jag började må SUPERilla..
Fick kräkas och udda som jag är så blir jag vrålhungrig efteråt.
Så nu har jag iaf fått i mig 2 små hårdbrö-mackor..
Robban är påväg hem och vi ska försöka slänga ihop nått lätt ätet och enkelt som jag kan få i mig..
Tack bäbis för att du visar mig att du finns

Kommentarer
Postat av: mamma

Men fy fasiken!!! en dag i sängen alltså.....så tur att du är en riktig kämpe!!!

2012-01-04 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback