v 22 + 5

Är så fruktansvärt dålig på att ta magbilder.
Känner mig verkligen inte bekväm med det alls.
Detta för att jag lätt påverkas och tar åt mig ibland av vad folk säger.
I detta fallet så är det en som sagt att det knappt syns på mig att jag är gravid.
När jag själv tycker att det syns så blir jag osäker på om jag ens vill fota magen då vissa bara tycker att jag har stor mage, inte gravid-mage..
Därför så kommer jag inte att ha så många magbilder nu denna första tid.
Men mot slutet av graviditeten så hoppas jag att jag tar några vackra gravidmagebilder :)
Nödlösing då spegeln var så himla skitig och det syntes på bilden.
Försökte göra så hög kontrast för att smutset på spegeln inte syns..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Läser din blogg då o då men aldrig kommenterat. Men jag måste då säga att på bilderna ser de då ut som du är gravid ;)

Hoppas du o bebis mår bra.



Kram.

2012-02-24 @ 18:12:07
Postat av: Lisa

Din mage är ju underbar! Fick höra i tisdags att "oj är du gravid, det syns då inte".. eeeeh.. Med 5 veckor kvar till förlossning?! Nåja, problemet sitter hos dem, skaffa glasögon och se skillnad! :D



2012-02-24 @ 18:12:53
Postat av: Josefine

det syns ju jätte tydligt att du är gravid..

fint:)

Postat av: Sofia

Det syns gumman! Vissa får mage och vissa får inte. Madde ska ha 10april och hon ser ut som du gör nu.. Så det syns absolut att du är gravid sötnos!

2012-02-24 @ 20:43:56
URL: http://littleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback