inskickat till FK

Idag 24februari har jag skickat in ALLA papper som ska in till försäkringskassan för att pröva om jag får graviditetspenning.
Eftersom jag är timanställd så är det lite besvärligare att räkna ut min årsinkomst så arbetsgivarintyg är skickade från januari -11 till januari -12.
Jag var in på FK här i stan och visade upp mina papper för att försäkra mig om att det nu inte ska bli nått strul.
För FK har en månads handläggningstid och om de börjar strula eller om jag har fyllt i fel någonstans (på alla blanketter) så tar det sån himla tid innan jag får veta om jag blir beviljat eller ej.
Känner redan nu att jag tycker det är mycket tyngre att arbeta och att jag inte alls kan prestera som jag borde.
Så förhoppningsvis så ska jag få bli beviljad.
Håller tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback