Eftermiddags rullning

Här om dagen var jag lite orolig och tyckte att bebis inte hade gjort sig till känna på länge (dvs den dagen)
Men igår när jag hade planerat att ringa BM så blev det livat.
Det snurras runt, boxas och lever rövare riktigt tydligt.
Det märks direkt när det blir lajbans där inne..
Inga sparkar eller sprattel UPP mot naveln eller så.. mest ner mot blåsan.
Det är egentligen skitsamma var den lille sparkar, bara han ger sig till känna att han är där ! :)
Man blir ju ganska lätt nojjig har jag märkt!
Har för övrigt försökt få tag i BM idag på em. De har telefontid mellan 14:30 och 15:00..
Jag ringde 20 gånger.. alltså nästan en gång i minuten, och jag kom bara till telefonsvar. De måste ha glömt bort sin telefontid tror jag..
Jag får som mjälthugg/håll i vänster sida ganska ofta nu.
Trodde först att det var för att jag satt konstigt.
Sen började jag intala mig att det var "växtvärk" .. men nu vet jag då inte alls.
Var på lunch med Linda på Nodo idag och vi satt rakt upp och ner och åt. inga konstigheter.
Men så kom denna mjälthugg/håll i sidan och gav inte med sig i första taget.
Jag hade säkert så i 30minuter..
Vill gärna veta vad det beror på och vad jag kan göra åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback