Val

När livet förändras och man får barn så brukar de flesta visa sitt intresse för den nya familjemedlemen.
Vissa mer och vissa visar hur ointresserade de är. Tyvärr.
Det märks tydligt i vår släkt vilka som är intresserad av Otto.

Min kära lillasyster som är hemma över sommaren (bor i Umeå annars) har verkligen hälsat på oss och umgåtts med Otto i princip varje ledig dag hon haft. Det var inte svårt att välja vem som ska få vara gudmor till vår son.
Hon blir perfekt.

Valet av Gudfar var inte heller svårt.
Roberts bror Micke ser så kärleksfullt på Otto när han träffat honom.
Han var den som tjatade mest om att få komma och hälsa på så fort vi kommit hem från BB!
Micke är perfekt gudfar till vår son!


Kommentarer
Postat av: Jessica Larsson

Skönt att valet var lätt för er, vi tyckte de var svårare....

Svar: Jo, jocke är väl gudfar åt någon av Mickes barn? Mina äldre syskon har inga gudföräldrar till sina, så vi valde Micke och Sanna!
PEAKEN

2012-08-13 @ 22:31:43
Postat av: Lillsis

Åh, vad fint och rörd jag blir. Jag är så glad så glad över att få bli Ottos gudmor!! Det är en ära att ni vill ge mig det ansvaret och jag ska göra mitt absolut bästa och finnas till för älskade Otto och er :) <3

2012-08-13 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback