v.28 + 1

Nyss hemkommet från besök hos barnmorskan.
Inte alls lika bra besked idag..
Järnvärdet låg på 111 så nu måste jag äta två niferex per dag..
Blodrycket var högre än förra gången.. 135 genom 83 (tror jag)
Jag brukar ha LÅGT blodtryck så för mig så är 83 i undertryck riktigt högt..
Sen har min livmoder vuxit jättefort.
I vecka 25 + 1 så hade jag ett mått på 26cm.. idag, 3 veckor senare så låg måttet på 31?!?!
lillhjärtat slog med 160 slag i minuten så nu tror barnmorskan ännu mer att det är en tjej..
Så vi har börjat fundera om det kanske är så! Tänk om det inte är en pojk.. Vad var det då barnorskan såg på det sista ultraljudet.. det som så tydligt såg ut som en pung och en snopp?
Spännande spännande! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gubbkoftan får väl vara en gummkofta då:)

En liten snurpa är ju SÅ välkommen:):)

2012-04-02 @ 13:03:19
Postat av: Anonym

Tiden går verkligen fort ibland! :) är inte 26 cm i vecka 25 ganska vanligt?! Jag hade då också det, men min BM sa att det var helt normalt!



Hoppas allt är bra annars! :)

Postat av: Josefine

Mitt järnvärde låg på 97 sist. tog ett nytt några dagar efter. had runt 110 nu tror jag.. äter också niferex. 1 om dan...



oj vad snabbt magen växervpå dej, du har jättefin gravv mage :)

2012-04-02 @ 21:40:44
URL: http://starstorm.blogg.se/
Postat av: Bea

Så spännande :-) kanske är en liten flicka. Hjärtljuden på Signe var kring 140-150 hela tiden :-)

2012-04-02 @ 22:21:07
Postat av: Sofia

Spännande.. :)

2012-04-03 @ 20:08:30
URL: http://littleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback