utbeordrad

Chefen ringde imorse när jag var på barnens hus med Linda och barnen.
Tydligen kris och jag fick inte tacka nej till jobb.. Så jag tog på mig ett arbetspass på 16-21.
Tog det lugnt resten av dagen, drack kaffe och åt lunch hos Linda, sen var både jag och Robban hemma på efermiddagen och fick då besök av lillasyster som är i pite till på lördag!
MEN.. fastän jag tagit det lugnt på dagen så kändes detta kvällspass som rena döden för ryggen.
Jag har lärt mig att inte ta ut mig så som t.ex gå på stan före kvällsjobb, men fastän jag varit försiktig så gick det verkligen inte bra att jobba!
Nu jävlar är det nedräkning till 25/4 då jag slutar jobba och får graviditetspenning istället.
Jag vill njuta av den här tiden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad snygg du var i håret!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback