så himla gulligt

Eftersom vi FÅTT och KÖPT ganska mycket nya bebiskläder redan, som fått hänga i garderoben så har jag väntat med att tvätta dem... tills idag.
Bestämde mig för att tvätta upp dem och kanske sortera lite i storlekarna nu..
Så man har en liten överblick på hur mycket vi har i 50, 56, 62, 68... Det är dessa storlekarna som vi har en hel del av! Samt nått plagg i strl 44.. ifall att..
Man vet ju aldrig när bäbis vill komma ut.
Så nu körs den första maskinen....
Bland de första plaggen jag köpte..
Pysijamasar har vi en hel del av kan jag säga! :) Olika storlekar såklart :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe jasså tyckte de om mina ögonbryn :) önskar dom vore tjockare, så man slapp måla i dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback