protest

Bebis ligger verkligen inte långt in..
Endel bebisar ligger ju långt in och sparkar på organ osv..
Denna lilla krabat sparkar och slåss livligt bara jag lägger en varm hand på magen.
Riktiga protester där inne.
Jäkligt mysigt faktiskt!
Eftersom jag hade varit orolig här för nån vecka sen, då bebis boxades, trillade runt och sparkades hela långa dagen.. det kändes som att det var en kamp för livet där inne.. så berättade jag om min oro för barnmorskan i måndags..
Hon lugnade mig och sa att om det skulle vara nått fel så skulle bebis lägga sig helt stilla och inte alls vilja göra av med nån energi...
Efter det lugnande beskedet så känner jag mig nu så himla nöjd och glad varjegång lillsprätten boxas, sparkas och gör kullerbyttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback