pratat med BM

Ringde barnmorskan och frågade vad hon hade för råd angående mina domningar i händerna.
Om jag hade värk så fick jag äta alvedon men värk kan jag inte kalla det..
Det är domningar som stör min nattsömn och som är obehagliga.
Hon tipsade om att köpa handledsskydd på apoteket.. Så nu ska jag strax in till stan för att köpa dessa handledskydd och även hämta ut ett paket.
Skulle egentligen till barnmorskan för rutinkontroll på måndag. v.31
Men tog även upp en annan sak som gjorde att vi sköt fram tiden, så på torsdag ska jag träffa henne igen.
Imorgon ska jag bli uppringd av Jeanette på STAR som ska berätta om Gravid gympan som hon håller i.
Känns jättebra att det finns möjlighet att få hjälp och möjlighet att kunna träna trots bäckensmärtor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag går ju också på Star! Och deras gravidträning som dom nu ska börja med :) Jeanette är jättegullig!

Postat av: Anonym

Jag går på sjukgymnastik med henne privat, men jag ska även gå på gravidträning när den startar! ;) Ska du börja träna eller?

2012-04-17 @ 21:00:54
URL: http://eliinavestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback