mitt möte på specmödra

Kvinnan som jag fick prata med på specmödra igår var helt fantastiskt bra!
Duktig på att lyssna och visade verligen att hon tog till sig av vad jag berättade.
Att jag är rädd att bäckentrångheten är genetisk. Jag ska den 11maj få träffa en läkare som ska ge mig
mer fakta kring bäckentrånghet. Det kanske bara är det som krävs för att stilla min oro??!
Hon ringde även upp mig på eftermiddagen och berättade att hon hade pratat med läkaren som berättat att man KAN göra bäckenröntgen såhär sent i graviditeten för att mäta bäckenet.
Det betyder ju inte att jag kommer få göra röntgen men kanske!!
Ska vänta och se vad läkaren bedömer och berättar!
Men jag är i alla fall jättenöjd!
Ska få hjälp av barnmorskan att skriva förlossningsbrevet också! Vilket känns skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback