gravidgnäll

Då var denna arbetsdag över.
Känns så himla bra att få arbeta korta dagar.. jag är HELT jävla slut.
Magen värker, benen värker och nu har mina händer börjat svälla..
Idag fick jag vålda av mig ringarna...
Direkt när jag kom hem så dök jag ner i brevlådan för att se om posten kommit.. men inte ännu..
Får vänta en timme så vet jag att den garanterat kommit..
Kikade även in på min sida på försäkringskassans hemsida..
De hade inte uppdaterat någonting så jag hoppas att de sitter och sammanställer min årsinkomst jevlat NU.
Det ska inte behöva ta så här lång tid.
Linda följde mig upp till sköterske expiditionen imorse och tog blodtrycket på mig..
Idag kände jag mig lugnare och det märktes på blodtrycket som låg på 123/75. Mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback