BM besöket igår.

Jag fick ju som sagt min tid hos BM framflyttad från måndag till igår.
Detta på grund av att jag mår så himla dåligt och är så ledsen.
Nå mer tänker jag inte skriva om det..
Men jag fick i alla fall träffa AnnCharlott igår och vi pratade i över en timme.
Jag fick en tid hos läkaren idag kl 13:30. Jag ska få utskrivet stämningshöjande medicin.
Har för ca 7 år sen tagit sån medicin tidigare och tyckte att det funkade rätt så bra.
Så nu ligger det till så.
Sen tog vi prover och mätte.
Blodvärdet är mycket bättre.. 128 låg det på nu. För 3 veckor sen hade jag 111 så jag fick då börja ta 1st järntabletter per dag.. Nu fick jag gå tillbaka till bara 1 tablett per dag.
SF måttet var 32cm.
Lillhjärtat slog med 148 slag per minut.
Huvudet låg neråt och var ruckbart. Jag fick även känna det själv! :)
Blodtrycket låg på 129/75
Urinsticka visade ingenting
Så allting såg riktigt bra ut!
Bebis har gympapass nu så jag tror jag ska lägga undan datorn en stund och bara njuta!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Inte roligt att läsa att du mår dåligt och är ledsen :(



Kramar om massor..

Postat av: Sofia

Stora kramar till bästa tjejen!

2012-04-20 @ 12:51:37
URL: http://littleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback