HOPPAS HOPPAS

Eftersom jag dagligen är in på pixiwoo´s kanal (2make up artist systrar i england) på youtube och har sett ALLA deras videouppladdningar så har jag lagt märke till ansiktskrämen som Nicola (en av systrarna) använder.. Och som hon fått så mycket beröm för sin hy, efter att hon börjat använda den.

<-- Sam & Nic. Pixiwoo -->

Har inte hittat krämen eller någon liknande kräm på någon svensk hemsida eller på vårat apotek..

Krämen heter Oilatum Natural Repair face cream och finns att köpa på Boots.

Nu ikväll såg jag att Sandra hade skrivit på FB att hon, Elin Marklund och Jessica Öhlund åker till England imorgon.
Jag skyndade mig att skriva till Sandra och höra om inte hon kunde köpa krämen åt mig om hon hittade ett Boots.
Hon blev också intresserad av krämen och skulle försöka hitta den åt mig!
Åååh ja känner mig överlycklig. Jag vill verkligen prova krämen. Den kostar inte ens 100kr. Hoopppppas hon hittar den.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh tack så jätte mkt. Vi ska ha super skoj :)

Får hjälpa Sandra att hålla utkik efter krämen du vill ha. Kanske är nått för mig också :)

Postat av: jonna

Hmm, lät ju som en bra grej undra om brudarna ska få hanld aåt mig med, tåla att tänkas på.. :) Pusspuss!

2011-03-09 @ 03:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback