väntar på beställningen

För nån dag sen beställde jag lite produkter från kicks.se.
Det brukar vanligtvis gå jevligt fort att få hem grejjerna så jag hoppas på att få hämta hem paketet idag!!
Beställde en Smashbox photofinish primer och en studio finish consealer från MAC. Hoppas att de gör mirakel med min flottiga panna och mörka ringar runt ögonen!

Provade att göra en brudsminkning idag igen. Med lila eftersom vi kommer ha lite tema Lila.
Blev en snabbsminkning bara men jag är nöjd med "grund idén"
Bredare eyeliner & lösögonfransar samt mörkare sminkat så blir jag nog kanon nöjd! :)








Om det inte blir lila ögonskugga, så blir det istället grått och röda läppar ;)
Eller röda läppar blir det nog garanterat. Måste bara välja och jag tycker att det passar till det lila ???

Kommentarer
Postat av: jonna

Så snyggt!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback