docka

Känner mig som en docka idag!
Jag fick idag hem mitt paket från Nelly.com.
I det låg ett par rosa örhängen och 2 jumbo eye pencil från NYX.
En vit och en lavender.. Så jag provade mig på en ljus sminkning.
Plus att jag satte in ett par färgade linser också



Känns lite sådär dock gulligt att endast använda sig av ljus färger.
Kanske kryddade lite med rosa halsband och rosa klocka...
Men äääh that´s me :)



börjar även bli liiiite haj på att forma mina ögonbryn



Igår kände jag mig så otroligt nyttig när jag drack en Alevo shake till lunch, smothie efter det
och på kvällen blev det ett pass bodypump..
Så idag fortsätter jag känna mig nyttig..

Åt frukost (det händer sällan)
och nu till lunch dricker jag banan-kixi-blåbär smothie! :)



Ska promenera till jobbet kl 16 och efter jobbet ska jag och gubben gå en kvällsprommis.
Tanken var att vi skulle ta en morgonpromenad men vi hörde inte när väckaren ringde imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback